Інклюзивно-ресурсний центр чекає на потребувачів послуг

27 липня 2018 року у м.Чугуєві розпочала свою роботу новостворена Комунальна установаІнклюзивно-ресурсний центр” Чугуївської міської ради, головною метою якої є забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами 2-18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.

Чугуївський ІРЦ буде розташований за адресою: м. Чугуїв, вул. Осинівська, 48Б,  і зараз в його приміщенні тривають інтенсивні  ремонтні роботи. Центр буде оснащений сучасним обладнанням, необхідним для розвитку  дітей з особливими освітніми потребами, у ньому  працюватимуть психологи, вчителі-логопеди, вчитель-дефектолог, вчитель лікувальної фізкультури. Та поки триває ремонт,  спеціалісти ІРЦ працюють у приміщенні міської психолого-медико-педагогічної консультації (вул. Старонікольська, 20,  відділ освіти) та на базі  ресурсної кімнати Чугуївського  НВК №8.

До початку навчального року працівники центру вже очікують на батьків дітей відповідної категорії для оформлення необхідних документів,  проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, а також розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини.

Звертаємо увагу, що первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників дитини проводиться за наявності таких документів:

  • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників (та копія);
  • свідоцтво про народження дитини (та копія);
  • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
  • форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затверджена МОЗ (медична картка, анамнез, дані щодо фізичного розвитку, клінічні дані, висновки спеціалістів);
  • у разі потреби — довідка від психіатра;
  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки (висновок ПМПК);
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку (заклад освіти).