МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
2022 рік
- Лист директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН № 4/2373-22 від 09.09.2022 “Про методичні рекомендації “Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти”
- Лист МОН № 1/6435-22 від 15.06.2022 “Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами”
2021 рік
- Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 “Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі”
- Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти
- Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
“Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти” (наказ МОН № 912 від 01.10.2010)
ДБН Інклюзивність будівель і споруд
Лист Монмолодьспорту України від 25.02.2012 №1/9-675 “Щодо посадових обов”язів асистента учителя”