МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

2022 рік


2021 рік



 

Лист КВНЗ “ХАНО” від 15.02.2017 № 174 “Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми погребами”

 Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоровя від 06.02.2015 №104/52

“Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах” лист МОН України від 02.04.2015 № 1/9-169

«Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (інструктивно-методичні рекомендації) лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 

Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів  (Наказ Міністерства № 768 від 14.06.2013)

“Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти” (наказ МОН № 912 від 01.10.2010)

“Про затвердження Порядку  організації інклюзивного навчання  у загальноосвітніх навчальних закладах ” (акт Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872)

„Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963” (введення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням)

“Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.2012

Лист Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1/9-539 “Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами”

ДБН  Інклюзивність будівель і споруд

Наказ МОН України від 08.06.2018 №609 “Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти”

Лист МОН України від 05.04.2019 №1/9-233 “Щодо забезпечення доступності закладів освіти для осіб з особливими освітніми потребами”

Лист Монмолодьспорту України від 25.02.2012 №1/9-675 “Щодо посадових обов”язів асистента учителя”

Наказ МОН України від 25.06.2018 №677 “Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти”

Наказ МОН України від 23.04.2018 №414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти”

Постанова КМУ від 27.02.2019 №129 “Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливми освітніми потребами у 2019 році”

Лист МОН України від 05.08.2019 №1/9-498 “Методичні рекомендації щодо організації осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти у 2019/2020 н.р.”