Лист КВНЗ “ХАНО” від 15.02.2017 № 174 “Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми погребами”

 Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоровя від 06.02.2015 №104/52

“Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах” лист МОН України від 02.04.2015 № 1/9-169

«Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (інструктивно-методичні рекомендації) лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 

Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів  (Наказ Міністерства № 768 від 14.06.2013)

“Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти” (наказ МОН № 912 від 01.10.2010)

“Про затвердження Порядку  організації інклюзивного навчання  у загальноосвітніх навчальних закладах ” (акт Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872)

„Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963” (введення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням)

“Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.2012

Лист Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1/9-539 “Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами”

“Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України” (наказ Міністерства освіти і науки від 28.12.2006 № 864)

“Положення про  центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації” (спільний наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту та Національної академії педагогічних наук України від 23.06.2011 № 623/61)