Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4

Чугуївський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 Чугуївської міської ради Харківської області

Завідувач – Назаренко Яна Олексіївна

Адреса: Харківська обл., м. Чугуїв, провулок Мічуріна, будинок 6,тел. 2-66-75

е-mail: chug_dnz4@ukr.net

Офіційний сайт – http://chdnz.klasna.com/

 

Рік заснування 1964 рік
Завідувач Назаренко Яна Олексіївна, заклад очолює з 2016 року
Контингент вихованців У дошкільному закладі виховується 55 дітей.
Мова навчання Українська
Напрямок роботи В 2017 році дошкільний навчальний заклад пройшов державну атестацію. Відповідно до наказу відділу освіти Чугуївської міської ради від  20.03.2017 № 123 «Про результати державної атестації Чугуївського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 4 Чугуївської міської ради Харківської області» заклад визнано атестованим та підтверджено право на надання дошкільної освіти.
Педагогічний колектив Педагогічний колектив нараховує 6 педагогів, з них: 2 мають вищу освіту, 4  – базову вищу. Вищу кваліфікаційну категорію має – 0 педагогів, І  кваліфікаційну категорію – 0 педагогів, ІІ –1 педагог,„спеціаліст” – 5 педагогів.
Забезпечення харчуванням Харчування дітей здійснюється відповідно до встановлених грошових норм – 20 грн. на день.

Для всіх вихованців: за рахунок міського бюджету -40%, за рахунок батьків – 60%;

– для дітей з багатодітних сімей – 50% з бюджету, плата батьків – 50%;

– для дітей пільгового контингенту – харчування безкоштовно.

Творчий потенціал

Педагогічний колектив у 2017/2018 навчальному році працює над вирішенням таких пріорітетних завдань, як:

– розвиток дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного виховання;

– співпраця педагогів і родини, як умова гармонійного розвитку дитини, зокрема її мовленнєво-комунікативної компетенції.

У конкурсі «Вихователь року» брали участь 3 вихователя, з них: у 2017 році – 1 педагог.

Гурткова робота В закладі працює гурток для дітей старшого дошкільного віку «Юні патріоти», національно-патріотичного спрямування.
Матеріально-технічне забезпечення

На сьогодні матеріально-технічне забезпечення закладу знаходиться на достатньому рівні. В садочку замінено весь м’який інвентар – це матраци, подушки, ковдри, постільна білизна у кількості 70-ти комплектів, встановлено 35 нових двоярусних ліжок, 98 дитячих стільців, 27 столів, придбано 2 великих килима в музичну залу. Групи обладнано новими ігровими куточками – це перукарня, лікарня, автосалон, куточок «Малюк» і «Малятко». Великі зміни відбулись на харчоблоці – придбано нову електричну плиту, холодильник, нові каструлі, миски, ножі та інший дрібний інвентар. Дитячі майданчики для прогулянок також змінились, зараз вони мають більш сучасний вигляд завдяки встановленню 8-ми нових ігрових форм – це гірки, гойдалки, стіл з лавками, ігровий будиночок, балансир та пісочниці.

Також дуже приємним є участь нашої батьківської ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «РАЗОМ ДЛЯ ДІТЕЙ» у Проекті ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-3», восени 2016 року, завдяки якому було зробленокапітальний ремонт приміщень дошкільного закладу на суму 380000 грн., а саме:

  • заміна вікон та дверей в групових приміщеннях;
  • заміна вікон та дверей в музичній залі;
  • ремонт відкосів;
  • заміна освітлення в музичній залі;
  • капітальний ремонт стелі, підлоги та стін в музичній залі.

Проект спрямований на енергозбереження, утеплення та покращення умов перебування дітей у дошкільному закладі.

Зараз в Чугуївському ДНЗ (ясла-садку) № 4 триває активна фаза реалізації проекту, який діє у  рамках угоди про співпрацю між німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ та відділом освіти Чугуївської міської ради, і передбачає капітальний ремонт всіх приміщень дошкільного закладу, утеплення фасаду будівлі та заміну усіх комунікацій.

Досягнення вихованців

Результати засвоєння програмових вимог дітей старшого дошкільного віку з розвитку мовлення на кінець 2016/2017 навчального року значно покращились, так високий рівень збільшився на 17%, достатній знизився на 2%, середній відсоток залишився на місці, низький зменшився на 15%. Основні складнощі при засвоєнні програми з цього розділу у дітей виникали під час складання власних розповідей, опису предмету чи картини, визначенні кількості звуків в слові та їх характеристиці, також дітям важко відповідати повними реченнями, висловлювати власну думку по причині обмеженого словникового запасу.

Програмові вимоги з логіко-математичного розвитку на кінець навчального року також покращились: високий рівень збільшився на 28%, достатній зменшився на 14%, середній зменшився на 6%, низький зменшився також на 6%. Дітям важко давалось оволодіння складом числа, орієнтування у визначенні часу на годинниках, запам’ятовування днів тижня та розуміння їх послідовності.

Педагоги дійшли до висновку, що наявність у дитини певного віку знань та вмінь не є основним, а тим більше вичерпним показником оптимального для віку та індивідуальних можливостей ступеня розвитку. До того ж і знання слід оцінювати комплексно, з зв’язку з різними сферами життєдіяльності, а не лише ті, що пов’язують дитину з майбутнім шкільним навчанням.