Тренінг з супроводу дитини з особливими освітніми потребами

45434339_281200522509354_2852461620074905600_n

5 листопада 2018 року у м. Чугуєві в рамках проекту «Розвиток моделі забезпечення програми переходу між системою раннього втручання і дошкільною освітою на прикладі двох регіонів України» за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» (м. Київ), Благодійного фонду «Інститут раннього втручання» (м. Харків) та НМЦ інклюзивної освіти (м. Київ) розпочалося навчання педагогів закладів дошкільної освіти м.Чугуєва (ДНЗ №1, ДНЗ №12), фахівців інклюзивно-ресурсного центру з метою забезпечення кращого розуміння основних принципів раннього втручання та інклюзивної освіти, а також подальшої розробки ефективної моделі перехідного періоду.

Перший тренінговий модуль охопив питання філософії інклюзивної освіти, індивідуалізації освітнього процесу та розвитку позитивної самооцінки дитини. Тренер Заєркова Наталія Віталіївна, методист, викладач НМЦ інклюзивної освіти (м. Київ) націлила команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами розглядати інклюзію в дошкіллі як підхід, що динамічно розвивається та полягає в позитивному ставленні до багатоманітності вихованців, сприйнятті індивідуальних особливостей не як проблеми, а як можливості для збагачення процесу пізнання.

Робота була дуже плідною, всі учасники доклали максимум зусиль, щоб зробити цю зустріч динамічною, цікавою й пізнавальною.