Як педагоги міста будують інклюзивну модель освіти

21 лютого на базі Чугуївської ЗОШ №7 відбулося чергове засідання постійнодіючого семінару «Актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами у ЗНЗ». Керівник творчої групи Ярова О.В. провела для учасників семінару відкритий урок з української мови в 4-му класі в умовах інклюзивного навчання у співпраці з асистентом учителя Матвєєвою Ю.В. Під час проведення уроку вчителька змогла інтегрувати навчальний матеріал так, що на одному уроці діти з різним станом психофізичного і інтелектуального розвитку вивчали нову тему, але на тому рівні засвоєння, який доступний кожному учневі.

Після уроку педагог провела самоаналіз уроку, продемонструвала портфоліо учениці з ООП, в якому зібрані продукти навчальної діяльності, що засвідчують динаміку розвитку дитини, а також дозволяють побачити результати корекційно-розвивального впливу, ефективність індивідуальної програми розвитку.

Під час роботи семінару вчитель початкових класів НВК №6 Терехова Л. Ю., педагог-практик з інклюзії,  виступила з доповіддю на тему «Проблема адаптації дітей з особливими освітніми потребами до навчання у школі», результатом якої стало висвітлення завдань, що стоять перед учителем щодо  реалізації позитивних форм взаємовідносин між учнями класу та підвищення статусу дитини з особливими освітніми потребами в умовах впровадження інклюзивного навчання.

фото 4 фото 1 фото  3